ویدئو | سردار رادان: شهادت می‌دهم رئیسی، رئیس‌جمهوری بود که ارزش‌ها برایش مهم بود نه رای ویدئو | استقبال ویژه فرزند شهید مدافع امنیت محمدرضا اسداللهی از پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد «جمهور» در ادامه راه «شهید» جبلی: صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست‌جمهوری است حضور دیپلمات‌ها در مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد خادم‌الرضا به مشهدالرضا(ع) رسید (۳ خرداد ۱۴۰۳) خداحافظ آقای رئیس‌جمهور | مشهدالرضا، آخرین مقصد خدمت خادم‌الرضا(ع) بشار اسد: به‌زودی برای عرض تسلیت به ایران سفر خواهم کرد ورود هواپیمای حامل پیکر شهید جمهور به مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم درباره مالک رحمتی؛ از جنوب مراغه تا استانداری آذربایجان شرقی جلسه گروه‌های مقاومت با حضور سلامی و قاآنی در تهران (۳ خرداد) ویدئو | انتقال پیکر مطهر رئیس‌جمهور شهید از بیرجند به مشهدالرضا(ع) برگزاری مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان از سوی رهبر معظم انقلاب (شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳) باقری‌کنی: تنش‌زدایی با همسایگان قطعا استمرار خواهد یافت ادای احترام روسای نظام‌های قضایی کشور‌های عضو سازمان شانگهای به شهدای خدمت ایران حضور ظریف و عراقچی در مراسم تشییع پیکر امیرعبداللهیان در وزارت خارجه زلفی‌گل: شهید رئیسی نماد تقوای سیاسی و تواضع اجتماعی بود دفاع وزیر خارجه نروژ از تصمیم کشورش برای به‌رسمیت‌‌شناختن فلسطین کوربین: زمان به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین فرارسیده است پیکر رئیس‌جمهور شهید وارد بیرجند شد + فیلم
سرخط خبرها

واکنش به اظهارات عجیب پناهیان

  • کد خبر: ۴۲۳۰۴
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
  • ۳
واکنش به اظهارات عجیب پناهیان
سیدمهدی صدرالساداتی، روحانی معروف اینستاگرامی، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ اظهارات اخیر علیرضا پناهیان، که گفته بود: «من یک خانه بیشتر در تهران ندارم که آن هم رفقا جمع شدند و هدیه‌ای خریدند. ما دنبال پول در آوردن هیچ‌وقت نبودیم و مثل امام و مقام معظم رهبری با هدیه‌ رفقایمان زندگی می‌کنیم»، واکنش نشان داد.
سیدمهدی صدرالساداتی، روحانی معروف اینستاگرامی، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ اظهارات اخیر علیرضا پناهیان، که گفته بود: «من یک خانه بیشتر در تهران ندارم که آن هم رفقا جمع شدند و هدیه‌ای خریدند. ما دنبال پول در آوردن هیچ‌وقت نبودیم و مثل امام و مقام معظم رهبری با هدیه‌ رفقایمان زندگی می‌کنیم»، واکنش نشان داد.
 
صدرالساداتی در این یادداشت آورده است:

برادر بزرگوار جناب پناهیان!

یادم می‌آید چند ماه پیش داد می‌زدید که چرا مجلس قبلی شفاف نبوده است؟!

یکی از اولیات شفافیت در فعالیت‌های مقامات و افراد ذی‌نفوذ در سیاست که در کشور‌های مختلف (انگلیس، کانادا، استرالیا و…) اجرا می‌شود این است که می‌بینند خودشان یا خانواده‌شان از چه کمپانی‌ها یا کدام سرمایه‌دار‌ها هدیه می‌گیرند و این هدیه چقدر است؟! و اگر چنانچه ثبت نشود چه مقدار از چه کسی هدیه گرفته‌اند یا با چه کسانی شراکت دارند، مجازات می‌شوند!

شفافیت یعنی اینکه سخنران ذی‌نفوذ و تأثیرگذار یک خیریه یا یک هیئت دقیقا چقدر می‌گیرد و چقدر مالیات می‌دهد و چه کسانی یا چه کمپانی‌هایی هزینه را پرداخت می‌کنند، قدم اول مبارزه با فساد است!

وگرنه ده‌ها هدایتی و ریخته‌گران و موحدی و حسن رعیت درست می‌شود که اساس گردش مالی هیئت و خیریه و نوع سخنان سخنران و همه‌چیز را زیر سئوال می‌برد! و ظلم می‌شود به کسانی که حسابشان پاک است.

این اول راه شفافیت است!

بله هنوز قانونی وجود ندارد، اما شما باید از مجلس بخواهید که چنین قانونی وضع کند، همان‌طور که در بسیاری از کشور‌ها درست شده است.

منبع: انصاف نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
4
0
ما همه پناهیانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
1
خدایا خودت همه را به راه راست هدایت کن علی برکت الله
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
قابل توجه خوانندگان محترم.
مردم ایران از قدیم پول های سنگینی به منبری های امام حسین می دهند. اگر کسی نمی داند لطفا در شهر یا محله ی خود این موضوع را از هیأتی ها سوال کند. یعنی اصل خبـر جای تعجب ندارد. و بقول آقایان این حلال ترین پول است. اتفاقاً درست هم می گویند چون نه رشوه است نه خدمات ، نه پولشویی و نه...
ضمنا غالب این پول را بازاریان می دهند و معتقد هستند که خدا به کسب و کار آنها برکت می دهد. پدر بنده بعنوان یک بازاری ، هر سال خَرج می دهد. سال 1380 پول یک شب شام (چلو خورشت) در هیأت را حدود 500 هزار تومان می داد امسال 25 میلیون تومان داد. و پول منبری را برای یک شب مبلغ ... داد. مبلغ را ننوشتم تا نرخ تعیین نکنم. ولی پول سنگینی بوده و است .
ولی پدرم با دل و جون می دهد و به خودش هم مربوط است. پس اگر آقای پناهیان یا سایر منبری های معروف خانه فلان مبلغ دارند ، از خبر شاخ در نیاورید. ولی بیشتر منبری ها هم پول دریافتی را به نیازمندان و مستمندان می دهند من این تعدادی می شناسم. ولی یعضی از منبری ها اصلا پول هم نمی گیرند. خلاصه من قکر می کنم این جنجال در مورد پناهیان سیاسی است تا اقتصادی . و لی هرچه بخواهند ایشون را تخریب کنند ، باز هم من به ایشون علاقه دارم .
حالا هرچه خواستید به من بگویید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->